چاووشی پرست

یک لحظه پس از رگبار

چاووشی پرست

یک لحظه پس از رگبار

خنده ی پاییزی



تا به حال شده قطعه ای رو گوش کنید و آن برای شما تداعی گر احساسی شود که شاید اصلا هیچ گونه ارتباطی با مفهوم آن قطعه نداشته باشد ؟! با تراک خنده این احساس رو تجربه کردم !

از اولین بارتا به حال هر بار این قطعه رو گوش می کنم برایم تداعی گر حس پاییز است !

ملودی آغازین احساس وزش یک باد خنک پاییزی و نم نم بارونی که توی صورت می زنه ، از فریاد گرفتن خنده از لب دلی ناشاد تا التماسی برای باز پس نگرفتن عطش یک عشق ، یک خواستن تا سوختن و خاکستر شدن .

در نقد های بسیار پیرامون خنده آن را تراکی کاملا راک و یادآور کلوپ های شبانه آمریکا خوانده بودند

چقدر احساس ها متفاوت است حس پاییز کجاو کلوپ های شبانه ی آمریکا کجا (!) . اما بهتر است اکنون دست از نقدهایی که نمی دانم نامشان را چه بگذارم کشیده به نقد احساس بنشینیم تجربه اش ضرر ندارد!




حرفهای در گوشی :

قطعه ی ابرای پاییزی را بهاری می دانم .

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
Mohammad یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 20:07

همیشه با گوش دادن آهنگها فصل بازی می کنم. پاییز بیشترین سهم را در بازی من دارد.
مرسی

دقیقا ! من هم همین طورم

مهدی شجاع سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 03:17 http://chavoshi-century.blogsky.com

خنده رو با کمی ، فقط کمی تغییر مثل تو تجسم میکنم.
اون بیت آخر همون نم نم بارونیه که توی صورت میزنه.
با دریاچه مرده زیاد ارتباط برقرار نکردم ولی از همه پاییزی تر میدونمش.
زیبا بود

گفتی دریاچه ی مرده ، نمی دونم چرا یه حس عجیبی نسبت بهش دارم احساس می کنم محسن توی این آهنگ چیزی می خواد بگه فرا تر از دنیای سرد بدون عشق !
ممنون مهدی جان ......

سولماز سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 09:37

این حسی که تو ازش گفتی رو من نسبت به قله خوشبختی داشتم.

بی اختیار و بدون داشتن هیچ زمینه ای ساعت ها گریه می کردم ...

عنوانت خیلی خوب بود و احساستم صادقانه.

موفق باشی.

قله خوشبختی رو خیلی دوست دارم با این آهنگ خاطره ها دارم و التیام ها گرفتم . ممنون سولماز جان .....

چاوشیسم دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 22:59 http://www.chavoshism.blogfa.com

مطئنا حسی که من دارم با احساس تو و دیگاران خیلی متفاوته‌(‌!) اما وقتی فهمیدم هم حسم موجوده خوشحالم شدم ...
هم نسبت به خنده و هم نسبت به قله ی خوشبختی که نمیدانم چرا تا این حد برایم عزیز است ...


موفق باشی دوست عزیز ...

برای من هم این احساس های مشترک هم خوشحال کننده است و هم شگفت آور !
حسین جان ممنون از شما ....

mersedeh پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 15:52 http://www.chavoshi-century.blogsky.com/

خنده ترکی است که تمام وجودم را می سوزاند! تمام مدتی که میخواند انقدر حرارتم بالا میرود که یاد هر چه هستم جز پاییز! بیشتر تداعی یک کویر را دارد کویری بی انتها و بی مقصد و حسی تلخ و شیرین و تنهایی ای مطلق و بی انتها ولی با تمام این اوصاف عاشقانه دوستش دارم خیلی بیشتر از تمام کارهایی که از محسن شنیده ام!

کویر ! جالب بود . حس تلخ و شیرینش رو موافقم
برای من هم جزو تاثیر گذار ها بوده به ویژه ملودی کار !
ممنون مرسده جان....

بهادر یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 15:19

اصلا لذت هوادار محسن چاوشی بودن به همین است ، هرکس از هر اثرش یک برداشت می کند که به حال و هوای شخصی بستگی دارد.
خنده پاییزی است با طعم بادهای برزخی !

درست است این احساس متفاوت و از آن مهم تر ارتباط قوی حسی با اثر در نوع خودش بی نظیر است . طعم باد برزخی ! استنباط جالبی است

جواد جمعه 21 آبان 1389 ساعت 21:53

ممنون
ابرای ژاییزی...
توی مخیلم با دور اخر میکسش میکنم...
فوقالعادست این ترک...
خدا قوت برای نوشتن...
ممنون

ممنون جواد جان
ابرای پاییزی دنیایی داره واسه خودش .....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد