چاووشی پرست

یک لحظه پس از رگبار

چاووشی پرست

یک لحظه پس از رگبار

یک لحظه پس از رگبار !

همه ی ما در زندگی در پی مسیری هستیم ، همچون جویبار هایی که از هر جهت می آیند تا

با هم یکی شوند تا به یک مقصد برسند ، با یک هدف !

گاه در این بین چیزهایی را با خود همراه می کنیم.

موسیقی متن سریال زندگی من (!) با صدای محسن چاووشی عزیز مزین شده

گاه در اوج و گاه در فرود

 قدم به قدم همراه با من

و

قدم به قدم همراه با او

وحال در این دنجگاه آمده ام برای ثبت گاه و بی گاه آن یک لحظه ی پس از رگبار

 آوای چاووشیایی .

دیدار ما روزهای بارانی (!)


------------


نامش خود حکایتی است

"چاووشی پرست"

نظرات 4 + ارسال نظر
چاووشیدان سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:46 http://chavoshidaan.blogsky.com/

با سلام

چیزی که فعلا در وب نیست
اما اوقات خوبی را در این وب پیش بینی میکنم
امیدوارم شما همدر کار این وبلاگ موفق باشید.

شما لینک شدید.مایل بودید بنده رو هم لینک کنید (با نام "چاووشیدان")

چاووشیدان با مطلب جدیدی به نام "شراب کیکاووس یاکیده" (نقد ترک لولای شکسته) آپ شد.
منتظر نظر شما هستم.

ممنون پیمان جان از لطفت ........

mersedeh سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 19:43 http://www.chavoshi-century.blogsky.com/

سنای عزیز همیشه بی نهایت لطیف مینویسی و من این نوع نوشتن که خیلی بی انصافی نیست بگم فقط مخصوص دختراست رو خیلی دوست دارم

امیدوارم موفق باشی

ممنون مرسده جان . گفتی لطیف خوشحال شدم آخه همیشه محکوم به تکلف نویسی می شوم ! ولی این گونه نوشتن رو دوست دارم ما دخترا باید تفاوتایی داشته باشیم دیگه (!)

Mohammad چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 15:06

به نظرم وبلاگ خوبی می تونه باشه. قلم خوبی داری.
در مورد نام هم باید بگم پسوند "پرست" لزوما به معنی پرستش و قبول بندگی نیست و می تواند صفت جالبی برای بیان شدت علاقه باشد. موفق باشی.

ممنون محمد جان از لطفت

بهادر چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 15:15 http://mychavoshi.blogfa.com

همیشه حضور هر چاوشی نویس جدیدی را به فال نیک می گیرم... امیدوارم با قدرت ادامه دهی برای رفیق روز های خبمان

ممنون بهادر جان .من هم امیدوارم ......پا پس نمی کشم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد